Veckoplanering + dagens pass

 
Ibland undrar jag varför det ska vara så svårt att rida! Det ser ju plätt-lätt ut men det är så jäkla-mega-skit-svårt ibland! Idag var en sådan dag. MEN, jag måste fokusera på det som gick bra också.
  • Skänkelvikningarna undan höger skänkel, superfina.
  • Ryggningarna, helt okej, hon backade mycket rakare idag än förra gången vi övade.
  • Den förvända galoppen gjorde hon bra även fast takten och kvalitén på galoppen inte var helt hundra. 
Skickade ett sms till Jennifer efter passet för att få lite tips och hjälp. Fick ett bra svar som jag ska läsa före varje pass typ. 
Imorgon ska vi hoppa. Rensa huvudet på både mig och Ella. Jag tror att vi behöver det.
 
Måndag: Dressyr på banan
Tisdag: Hoppa
Onsdag: Hovis kommer, vila?
Torsdag: Kajsa rider lektion för Jennifer
Fredag: Dressyr på banan
Lördag: Hoppträning för Uffe Johansson?
Söndag: Skogen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0