Tävling + veckoplanering

 
Tävlingen igår gick bra. Ninni var med och hjälpte mig och vi rullade från stallet halv åtta. 
Framridningen gick bra. Hon var lite väl taggad och på, vilket framför allt märktes i galoppen, där hon sprang ifrån mig. Ju mer jag red fram desto mer avspänd blev hon och kunde ta det lite lugnare.
 
På banan så var hon med mig, och jag tyckte inte att hon var lika springig som hon varit tidigare starter. Travprogrammet gjorde hon bra. Galoppen gick också bra men tyvärr bytte hon i upptagningen i den vänstra mellangaloppen. Överlag är jag nöjd med ritten, och väldigt nöjd över Ellas prestation. Vi red ihop 62.9 %, vilket räckte till en sjätte placering.
 
Jag startade halv elva och klassen var slut klockan två. Ella stod alltså i trailern i ca två timmar. Hon var så himla duktig!
 
 
 
Den här veckan kommer se ut så här för Ella.
 
Måndag: Skritta ut barbacka runt lagunen
Tisdag: Lektion för Jennifer
Onsdag: Bommarbete på banan
Torsdag: Kajsa rider för Jennifer
Fredag: Vila
Lördag: Skogen
Söndag: Skogen
 
Så här snygga var vi idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0