Söndag 19 oktober 2014

 
Idag åkte jag ut till stallet på eftermiddagen. Mockade och gjorde mat till Ella och Gina (Angelica har jobbat hela helgen, då kan det vara skönt att slippa mocka när man kommer till stallet) sen smorde jag båda tränsen och dressyrsadeln. Min tanke var att jag skulle smörja hoppsadeln också men tiden räckte inte riktigt till. 
 
När Angelica kom så skrittade vi ut. Snyggt luffiga i mjukisbyxor, gummistövlar och reflexer. Jag hade dessutom tagit ett ländreflextäcke och satt det runt halsen på Ella. Alla lösningar är bra utom de dåliga! 
Vi var ute i ca 45 minuter och hästarna skrittade på bra och verkade uppskatta turen. 
 
Jordens snällaste häst. Vi saknar dig! 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lucke <3

2014-10-22 @ 16:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0