Måndag 2 april 2012


Åh jag är så jäkla glad!
Vi var inne på vårat andra återbesök idag och Lucke blev friskförklarad! Åh, det är så skönt och jag är så glad! Han har varit dålig sedan lucia, alltså nästan 4 månader. Men nu ska han sättas igång och jag längtar verkligen efter att få sitta på honom igen!

Planen är att nu gå promenader en vecka för att sedan börja rida. Jag ska rida och även hoppa lite i tre veckor och då ska jag åka iväg på någon/några lättare tävlingar. Jag har faktiskt redan anmält mig till en 90 cm Clear Round på Hufvudsta den 5 maj.

I slutet på maj ska vi på återbesök för att kolla så att allt stämmer innan Lucke får åka ner till Halmstad för sommarlov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0