Torsdag 5 maj 2011


Min onsdag var inte den bästa och jag ville bara gå hem efter jobbet och lägga mig i soffan med en filt och kolla på film. Istället gick jag hem, åt middag och åkte till stallet.
Mitt humör brukar nästan alltid bli bättre när jag är i stallet, men igår hade jag ingen bra stalldag.
Jag hade bestämt mig redan innan för att jag skulle rida med gramanen, vilket jag också gjorde. Det gick bra, men jag hade noll motivation. Om man inte räknar med fram och avskrittning så red jag intensivt i lite mer än 20 minuter. Usch, jag kände mig så jävla dålig.

Idag hjälpte Angelica mig med Lucke. TACK!!
Jag hade APT-möte och Kajsa är sjuk. Vanligtvis när det är APT brukar han vila så hinner jag åka ut och mocka och fixa mat, men eftersom kiropraktorn kommer imorgon och han kommer ta det lugnt i helgen så ville jag att han skulle gå.

Nu blir det en snabbdusch och sen ska jag soooova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0