Söndag 8 maj 2011


Lucke var så sjukt fin idag! Åh, jag är fortfarande helt lycklig.
Joggade honom i ridhuset, eftersom det är mycket svalare där än ute på banan.
Han var stadig i formen redan från början och han var inte alls tjaffsig i munnen. Galoppen var helt undebar både till höger och vänster och skänkelvikningarna gjorde han riktigt bra. Jag kunde ha ridit hur länge som helst, men eftersom han bara skulle joggas så red jag ca 25 minuter + fram och avskrittning.
Jag red på det raka gummibettet idag, tänkte rida på det vanliga tredelade imorgon. Jag rider nästan alltid på det tredelade men varierar ibland med gummibettet, så han får lite variation i munnen. Dock har jag inte alls funderat över hur veckan kommer se ut, men jag måste sätta mig ner och kolla det. Tävling på lördag och jag är så taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0