Söndag 30 januari 2011


Idag red jag ut med Ida. Det var ett tag sen jag träffade henne så det var roligt. Det är ju trotts allt inte jättelångt mellan Asknäs och Sundby så det kommer nog bli en del uteritter tillsammans.
Jag och Lucke var ute i 1½ timme. Det var skönt och jag tror att han var nöjd över att få lufsa lite i skogen.

Imorgon är det Kajsas födelsedag, och eftersom jag ändå går upp tidigt för att gratta henne med resten av familjen hade jag tänkt att jag kunde ta stallet på förmiddagen. Tänkte rida lite dressyr i ridhuset och hoppas på att det inte är fler morgonpigga människor i stallet som har samma tanke som jag. Med andra ord. Jag hoppas att det inte är jättemycket folk i ridhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0