12 maj 2009, 21.41

Hon är hemma!! :D <3

Jobb som vanligt och sen åkte jag och Dauni till stallet. Fick massa hjälp så det gick supersnabbt idag. Tack :)
Hoppade för Richard och det gick okej. Så jävla svårt att inte bli dragande i handen när han drar iväg i 180 mot hindrena.
Sen åkte vi via brommaplan och till Äppelviken. Anna red igen åt sin mamma och eftersom hon var med mig i stallet åkte jag med henne. Ninni kom och gjorde mig sällskap, tack vännen! <3

Imorgon ska jag till läkaren, hoppas det går bra och at jag inte är döende.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

nejnej jag var inte alls tillräkligt bra sällskap för att nämnas. nejnej jag är inte alls LEDSEN..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

2009-05-12 @ 22:03:05
URL: http://tänk för att jag inte har någon!
Postat av: Josefina

Haha Lollo! Du var visst bra sällskap! Tack tack :)

2009-05-13 @ 08:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0