Förlåt...

Dålig uppdatering, jag vet. Sorry.
2009 har börjat bra, hoppas det fortsätter så.

Jag pluggar och jag pluggar till teoriprovet, men ändå är jag så fruktansvärt nervös över att inte klara det. Usch, jag hatar att skriva prov!

I helgen så har vi last-tränat med Frida. Först var hon lite töntig och ville inte gå in, men efter ett tag gick det bra. Tävling den 11 januari, hoppas hon inte tramsar då, men det tror jag inte.
Idag har det varit sjukt kallt, jag var i stan en snabbis och bytte en julklapp och sen ut till stallet. Nini red och det såg så jäkla bra ut. Hon var hur fin som helst.
Tjocktäcket åkte fram idag också, hon vill ju inte frysa :)
Förövrigt har jag blivit rätt bra på det här med att linda ben, bara så att ni vet ;)



Imorgon är det jobb. Visserligen bara mellan halv 12 och 3, så det är soft. Hinner vi så kanske jag och Anna åker ut till ryttis och kollar på när Lollo tävlar, skulle vara kul att se.

Jag ska nog ta ett varmt bad och plugga lite körkortsteori nu tror jag.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0