En otroligt kreativ söndag

Idag när jag vakande hemma hos Fia så påpekade både Angelica och Emelie att jag hade pratat i sömnen. Det är ett ganska vanligt fenomen så själv blev jag inte så förvånad. Hade dom bett mig vara tyst så hade jag varit det, men eftersom dom inte sa nått så kan dom gott ligga där och lyssna på mitt svammel :P Jag hade tydligen bett Lollo om förlåtelse, vet i fan vad jag hade gjort henne i min dröm, men förlåt sa jag i alla fall. Helt ärligt så kommer jag inte ens ihåg att hon var med i drömmen...

Runt elva fick jag åka med Angelica til T-centralen. Vi höll inte på att hitta dit först, men med fyra stycken ögon lyckades vi läsa alla skyltar och grejer och hamande till slut rätt. Tack för skjutsen!
Väl hemma duschade jag och åkte med mamma till City Gross. Trodde att det skulle gå fort och att jag skulle vara hos Linn vid typ 2. Jag var där typ halv 4...

För er som inte vet det så bestämde jag och Linn oss för att påskpyssla idag. Linn hade köpt två stycken set från Panduro. Ett med änglaägg som var rekomenderade för femåringar och ett med krukkaniner, som vi tyvärr inte hann med.
Änglsäggen var söta och efterom Sofia hade såna, så hade vi någon att fråga om råd. Det stod som sagt att pysslet var för femåringar, men så var det inte alls. Jag och Linn både svor och suckade när dom där förbaskade fötterna inte ville sitta fast...
Till slut fick vi i alla fall ihop våra små ägg och så här i efterhand tycker jag att dom blev riktigt söta och det var faktiskt riktigt kul (om man bortser från fötterna) :)

   
 

Vad säger ni, söta va? Personligen tycker jag om mitt svarta lilla emo-ägg ;)

 
En tråkig sak är att jag har blivit tok-förkyld. Ringde och sa att det inte blir någon planeringsdag på jobbet imorgon, tänker vara hemma och försöka bli lite friskare så jag kan jobba "på riktigt" på tisdag istället.

Ha det bra mina vänner, vi hörs!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0