Sveriges nationaldag

Idag är det Sveriges nationaldag, eller Svenska flaggans dag som min mamma säger. Hur som helst är man ledig, tjoho, solen skiner och man skulle verkligen kunna göra något riktigt bra av den här dagen. Vet ni vad jag gör? Jag sitter inne och försöker bli frisk, det suger! Att grilla hemma hos Angelica ikväll kan jag glömma, var så sjukt trött igår efter Amandas mottagning och ändå var jag inte alls där länge, så det här med grillkväll får jag nog hoppa över...

Men jag har faktiskt inte bara suttit inne idag, jag följde med mamma till ONOFF och köpte en ny telefon eftersom våran helt plötsligt fick för sig att gå sönder, så nu kan man ringa hem till oss igen, och vi kan svara! Spejsat värre...


Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0