Torsdag

Hallå!
Idag har jag varit i stallet typ hela dagen, från 9 till 5, halv 6.
Jag red i typ en timme, hon var lite spänd, men det var ju första gången där så det är inte så konstigt, men det gick bra, hon är så snäll.
Sen har vi smort allt, asså verkligen allt! Från träns, till sadlar och stövlar. Sen kom Jennifer ut och tittade lite.

När jag var på väg hem så började det spöregna, herre Gud, det regnade så mycket så jag kan inte beskriva hur mycket det regnade! Min snälla lillebror gick i alla fall ner till tunnelbanan med mina stövlar och ett paraply så jag slapp bli dygsur på vägen hem från tunnelbanan, tack :)

Juste, grattis till Rolf-Göran Bengtsson som tog OS-silver i hoppning!!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Siri

Jag förstår inte! Har du fått en häst eller något? Jag är så trög^^

2008-08-22 @ 23:20:55
Postat av: Anonym

Tack, någon som är på min nivå :P Vad har vi missat Josse Posse??? Varför skriver du så kryptiskt?



(Det regnar i steninge så du har inte missat något...)

2008-08-23 @ 11:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0