Torsdag

Ibland är det bara att acceptera läget och se det positiva i saker och ting, det är precis vad jag och Ninni har fått göra idag.

Det är dock inte det enda jag har gjort. Jag och Anna åkte in en snabbis till stan och fixade lite saker, sen hem till henne och åt lite lunch, sen hämtade vi Ninni och åkte och kollade på lite saker. Efter det åkte vi förbi thaimat-stället i Södra Ängby och köpte middag och sen åkte vi hem till Anna och åt.

Nu är jag hemma och gör typ ingenting, borde plocka undan lite innan resten av min family kommer hem från landet imorgon, men jag pallar inte. Det + en eventuell promenad med Clara får bli morgondagens förmiddags/eftermiddags aktiviteter. Sen på kvällen ska jag och Ninni ut och åka igen :P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: zelda

tack josefina:) ska du köpa någon häst?

2008-08-14 @ 21:43:58
URL: http://zeldaa.blogg.se/
Postat av: Gissa haha

ridhus ridhus ridhus!

2008-08-15 @ 00:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0