Torsdag

Igår efter jobbet var jag död. D-Ö-D!
Idag när klockan ringde klockan 6 var jag typ halvt medvetslös, men efter att ha tryckt i mig en macka och en kopp kaffe så började jag vakna till.

Idag var det ganska rörigt på jobbet, men jag fick i alla fall springa iväg lite tidigare så jag hann med 20 i 5 bussen ut till stallet.
När jag kom dit hade Ninni typ mockat allt, sen red hon. Idag var det 3 ndra i ridhuset, ilket inte Frida är van vid än, så hon blev väldigt speedad och gjorde typ allt annat än det hon skulle, jag tyckte synd om stackars Ninni, som dessutom hade haft migrän tidigare på dagen...

Nu ska jag hoppa in i duschen och förhoppningsvis kunna gå och lägga mig innan klockan 10!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0