Tisdag

Idag har jag varit hemma hos Anna och kollat på fälttävlan samt ätit lunch. Sen åkte vi en sväng till stallet och hälsade på, det var trevligt. Btw så är Carro W en utav dom skönaste personerna jag känner. Snäll är hon också. Systrarna Wright - me like!

Annars har jag inte gjort så mycket, just nu håller jag på och tvättar mina kläder, det är tråkigt och går långsamt, men det måste göras...

Min syster har fått för sig att hon ska klippa lugg och har gått och ältat det fram och tillbaka ett bra tag nu. Nyss ringde hon och säger: Hej, jag har klippt lugg.
Gaaah, jag vill se!!

En annan sak jag vill veta Annas hemlighet, jag tror dock att jag har listat ut vad det är, men jag kan ju ha fel, vem vet.

Imorgon är det ännu en road tripp som gäller för mig och Ninni, denna gång bär det av till Norrtälje. I skrivande stund (visst är det så journalister brukar skriva? :P) är ungen och köper en moppe. Haha, hon är ju för rolig!

Nu måste jag se om min tvätt har blivit klar!

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0