Tisdag

Idag har jag hunnit med ganska mycket.
Jag jobbade fram till klockan tre, sen cyklade jag hem, bytte om om tog bussen till stallet. Väl där började jag mocka en box som rent ut sagt såg helt förjävlig ut. Jag ville bara stänga dörren och gå, men så kan man ju inte göra. Efter typ 25 minuter kom Ninni och hjälpe mig :)

Idag har jag och Fridolin hoppat lite och Ninni fick agera banbyggare (eller det var bara två hinder)
Det gick bra och hon tyckte att det var sjukt kul och det gick fortare och fortare ju längre tiden gick :P
Efter hoppningen fixade vi höpåsar, borstade av Frida och åkte hem, jag fick skjuts av Ninni och Erik, tack tack :)

Nu har jag ätit, gått en promenix med hunden och duschat, ska snart gå och lägga mig, är rätt trött...

Imorgon fyller lillebror 18, så vi ska upp och sjunga. Sen ska jag jobba från halv 9 till typ kvart i fem, sen bär det av till nästa jobb, från fem till nio. Usch, jag kommer vara död, haha :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0