Söndag

Vaknade halv 8 idag, jätte irriterande eftersom jag inte alls var pigg då, men jag var tydligen så pigg så att jag inte kunde somna om.
Gick i alla fal upp, åt frukost, duschade, klädde på mig och nu sitter jag här.

Snart ska jag åka in till stan och träffa Fia :) Ska svänga förbi typ OnOff eller nått också och köpa en mikrofon så jag kan prata med Anna på skype :)
Pratade med henne igår, eller hon pratade och jag skrev på msn, men idag hoppas jag på att jag också kan prata.

I eftermiddag ska jag ut till hästen, tanken är att vi ska rida ut :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, Jag ska prata med mamma och pappa vid 3 min tid assa 9 din. E-maila mig pa [email protected] och sag nar du kommer ha tid att prata!



puss

2008-08-31 @ 13:45:40
Postat av: Amanda

Hej! Nu är jag hemma i stockholm igen, och jag har med mig reflexvästarna som du bad om. Tänk på att om du kör bil så behöver du ingen väst^^

2008-09-01 @ 09:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0