Söndag

Det här går inte, jag måste införskaffa mig en liten moped, bussen går ju typ aldrig, jag blir galen!
Pratade med pappa Daun i fredags, han skulle kolla på Veras moppe och se varför den inte startade, sen skulle han höra av sig, hoppas han fick igång den.
Frågan är hur jobbigt det är att cykla, dit är det nog inga större problem, frågan är bara hur lång tid det tar att trampa hem, jag har ju ett x antal uppförsbackar att tampas med...

För ovanlighetens skull så tillbringade jag min dag ute i stallet med Ninni och Fridolin :)
Ninni red idag, och det såg jättebra ut, vi har dock lite saker att jobba på :P
Idag tittade Jennifer, Lollo och Lia förbi, dom hade varit på massa ställen och stannade inte så länge för dom skulle vidare på sin lilla utflykt.

Vid fem kom mamma och hämtade mig och nu har jag precis ätit middag och skasnart göra ett nytt försök med att fixa internet på min dator, det går väl så där halvbra om du frågar mig...

   


Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0