Måndag

Idag åkte jag ut till stallet så jag var där ungefär vid 11, då var Ninni redan där och borstade och fixade. Sen medan jag mockade så red hon och sen skrittade vi ut en liten plutt sväng bara för att Frida skulle få se något annat än ridhuset och stallplanen. Det fanns väldigt mycket att titta på tyckte hon, haha. Vi får ta en längre tur någon dag när vi har lite sällskap.

Ikväll har jag jobbat, nytt jobb, så jag har försökt lära mig hur allting fungerar. Som tur var var det lugnt, hoppas det är lika lugnt på onsdag också.

Imorgon åker vi ut till stallet på kvällen, tanken är att vi ska hoppa lite :) Vi får se hur det går, men det går säker bra, lite fort kanske :P


Frida i hagen :)


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elina

Fiiin häst! :D

Vad har du hittat för jobb? (:

2008-08-26 @ 08:43:06
URL: http://eliinag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fiiin häst! :D

Vad har du hittat för jobb? (:

2008-08-26 @ 08:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0