Måndag

Idag är jag glad, och jag blev ännu gladare nu när jag såg att Anna hade kommenterat i bloggen, det betyder att hon har kommit fram och att hon lever :P

Idag har jag och Ninni varit i Abrahamsbergs ridsport och köpte lite saker, hon köpte även ett par sjukt snygga pikeur ridbyxor! Sen åkte vi ut till stallet och fixade det sista.
Sen åkte vi ut mot Danderyd, men ett stopp i Brommaplan för lite mat, det fick bli Donken. Ute i Danderyd så gick allt bra, åh, det var så kul!
Nu börjar den här oroskänslan över gå till en det-här-kommer-lösas-sig-känsla, vilket är så otroligt skönt.

Imorgon ska jag prata med en om ett eventuellt jobb, sen ska jag och Ninni åka till Vällingby och titta lite, innan vi åker ut till Danderyd och F!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: anna

har du ett jobb pa gang?!?!

miss ya! puss

2008-08-19 @ 04:03:31
URL: http://daunal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0