Lördag

Det har inte gått många dagar, men jag har redan tröttnat på att bussen går så sällan! Hoppas att den går oftare på vardagar, annars kommer jag bli tokig. Jag funderar dock starkt på att köpa Veras moppe.

Undra om min snälla mamma kan köra mig ut till Drottningholm, annars får jag ta en av ussarna som stannar vid stora vägen och sen gå sista biten.

Familjen kom hem igår så nu är det inte bara jag och pappa hemma längre utan mamma, syskonen och hunden också. Helt ärligt är det mycket hemtevligare när det alltid är massa ljud runt omkring och inte tyst som i graven (förutom min musik) som det var när jag var ensam hemma.

Nu ska jag klä på mig, fixa lite här hemma och sen vänta på att Ninni ringer.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0