Lördag

Idag har jag varit i stallet nästan hela dagen. Ninni red, sen släppte vi ut det lilla monstret i hagen, och smörjde och fixade.
Igår när Frida skulle gå in i vattenspiltan så blev hon rädd för något och kastade upp huvudet, med påföljd av att hon slog huvudet i dörrkarmen (heter det så?) så idag när vi skulle ta in henne där var hon lite tveksam till det, men efter ett tag fick vi in henne. Igår var det inga problem bara man tog det från ett speciellt håll, men idag var det inte lika kul att gå in. Men eftersom vi går in där typ varje dag med henne så hoppas jag att det snart kommer gå lika enkelt som det gjorde innan hennes lilla olycka.
                                       
                                              Bästa låten att rida till!


Imorgon ska jag träffa Fia inne i stan och ta en fika! Jag har inte träffat henne på hur länge som helst så det ska verkligen bli supermysigt! Jag har en hel del att berätta för henne och jag antar att hon har minst lika mycket att berätta för mig!

Nu ska jag tvätta mina kläder och sen hjälpa mamma med maten.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tröttnar aldrig på den låten!:D

2008-08-31 @ 10:25:33
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0