Lördag

Hallå!
Igår var jag så ser i huvudet så jag orkade inte blogga. Jag tillbringade gårdagen i stallet och på kvällen gjorde jag typ ingenting.

Nu har jag ätit frukost och ska väl snart klä på mig och åka till stallet. Jag och Ninni borde ta oss en tripp till IKEA också, vi får se om vi kan försöka ta oss dit idag, annars får vi ta det en annan dag.

På tal om något helt annat så gick det inte så bra för våra svenska friidrottare i OS, trist tycker jag eftersom det är typ det som jag verkligen tycker är roligt att se på. Det var ju kul att vi tog två (?) medaljer i cykling, men vem kollar på det liksom?

Nä, nu måste jag fixa lite, kanske skriver mer ikväll.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0