Imorgon åker jag hem

Kanske sista dagen på landet för den här sommaren...
När man var liten och åkte hem från landet betydde det att sommarlovet var slut och skolan började. Jag har fortfarande kvar lite av den känslan. Åka hem från landet = sommaren är slut. Men sommaren är inte slut, imorgon är det "bara" tredje augusti och sommar i typ en månad till.

Jag har i alla fall packat nästan allt nu, eller inte dom sakerna som jag behöver ha imorgon bitti innan jag åker, men resten är jag nog klar med.
Tåget går klockan 09.00, får gå upp vid 7, men hoppas jag kan sova lite på tåget, annars får jag gå och lägga mig rätt tidigt, ska jobba halv 8 på måndag.

Vi får se om jag åker ner igen v 33, kanske, kanske inte, jag har faktiskt ingen aning själv om hur jag ska göra, vi får se hur jag känner då helt enkelt. Kan vara rätt mysigt att vara hemma i Stockholm också och träffa massa folk.

Nä, nu ska jag hoppa i säng, imorgon ska jag spendera min förmiddag på ett tåg, med stopp i Göteborg för byte och eventuell inhandling av någon dålig tidning som man kan ha som tidsfördriv i en timme eller nått ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0