Home

Hallå!
Nu är jag hemma i Bromma igen. Helt ärligt hade jag nog velat vara kvar på landet ett par dagar till. Men, jobbet kallar, så jag hade inget val. Landet på dagarna och Stockholm på kvällarna, det hade varit det bästa, men det är lite svårt när det är 50 mil emellan.

Usch, nu åskar det, jag är inte så förtjust i åskan, i alla fall inte när jag är ensam hemma...

Imorgon är det jobb fårn klockan halv 8 till halv 5(?)´, sen ska jag äta middag med min käre vän Linn. Väldigt trevligt.

Tror jag ska gå och lägga mig snart, konstigt nog så blir man rätt seg av att sitta på ett tåg i flera timmar. Knäppt egentligen efersom man inte gör ett dugg, bara sitter och stirrar ut genom ett fönster med musik i öronen.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: daisy

heej gumsan...hehe jepp jag har blivit en bloggnörd jag med :P hehe...tack så mycket, det är min kusin som gjort den...hon går ju mediagymnasiet..vi MÅSTE ses snart igen, det har gått alldelles för lång tid sen sist :( saknar ju mitt mongo!!!

ha de bäst gumman..ja länkar din blogg i min blogg ;)

2008-08-03 @ 21:07:36
URL: http://daiisy.blogg.se/
Postat av: Natalie B

håller med om att det är läskigt med åska..och man blir seeeg av tågfärder!

2008-08-03 @ 21:09:45
URL: http://natalieb.blogg.se/
Postat av: ella

saaknar dig redan :'(

2008-08-04 @ 20:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0