Hej

Idag var jag i stallet vid kvart i 12, då var Ninni redan där och mockade. Jag känner att det är min tur att mocka imorgon, jag har kommit undan i typ 2 eller 3 dagar nu, oops :P
Idag kom jag i alla fall ihåg att ta med mig kameran. Ninni fick agera fotograf när jag red, och imorgon blir det nog tvärt om.
Ninnis bror + fru/flickvän(?) + bäbis var och hälsade på en liten stund idag, dom tyckte Fridolin var söt :)

Ikväll har jag tvättat mina kläder + hjälpt mamma att möblera om i vardagsrummet. Hon fick ett ryck, jag och min bror var lite skeptiska till det hela i början, men det blev faktiskt helt okej.



   
Hihi, Ninni fick mocka, men imorgon åker jag på det...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Haha Josefina, du oc jag ska ha en mockkurs tillsammans! Så att vi slipper stå i 1 timme och mocka :P

2008-08-23 @ 22:37:07
Postat av: Nina

Hej :).

Hon ser ju jättefin ut! Hoppas att allt går bra för er, kramar Nina

2008-08-24 @ 21:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0