Fredag

Simning har aldrig varit min grej, jag är dålig på det och tycker därför att det är så fruktansvärt tråkigt så jag håller på att dö. Att simma med skolan var något av det värsta jag visste, därför fuskade jag ganska ofta och sa att jag hade simmat 10 längder fast jag bara simmat 8, men eftersom alla andra varvat mig så kom jag ju fram typ samtidigt som dom, och då smälte jag liksom in i mängden :P
Att titta på simning har jag inte heller gillat, inte ett dugg spännande, bara långtråkigt. Men, nu har jag sett några lopp med Michael Phelps och herre Gud vad cool han är! Hur många guld har han nu, typ 6 och nästan lika många världsrekord har han slagit om jag inte har fel. Jag hoppas verkligen att han lyckas ta alla sina guld som han sattsar på!

Idag ska jag hinna storstäda, säga hej då till Anna :´( och sen ska jag och Ninni träffa Josefin och prata om lite saker angående F. Det hade jag tänkt hinna med innan dom kommer hem från landet. Tyvärr blir det ingen promenad med Clara, så den får vi ta en annan dag.

Du kommer säkert få det sjukt kul i USA, jag hoppas det i alla fall, men du ska veta att jag kommer sakna dig något grymt här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0