Fortfarande sjuk...

Japp, det är precis vad jag är. Men jag är inte så där jättesjuk, utan så där jobbigt sjuk så jag tror att jag orkar göra saker, men upptäcker sedan att aj fan, det är kommer ju gå åt skogen... Vi får se hur pigg jag är ikväll, för till stallet ska jag i alla fall.

Jag har sagt att jag ska skärpa mig med bloggen, men det har väl gått sådär halvbra... okej, uruselt, men nu ska jag verkligen ta tag i det här. Frågan är bara vad jag ska skriva, för mina dagar är så ohändelserika så det är både tråkigt att läsa och att skriva om. Äh, de löser sig säkert :)

Btw, nu är min bärbara dator fixad, nu ska jag bara fixa ett antivirus-program så den inte packar ihop igen, det vore ju förargligt...

Ha det bra mina vänner, / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0