Nobeldagen

Inte har jag haft på mig en fin klänning och ätit god mat idag inte, nej nej. Ingen Nobelmiddag för mig inte. Men jag skulle vilja gå någon gång, det har min mamma gjort, jag är smått avundsjuk...
I alla fall, idag har jag och mamma gjort massa ärenden, vi har vart på Jysk, City Gross och OnOff bland annat.

Till alla er som kanske eventuellt hade tänkt att skicka ett julkort till mig, gör inte det! Jag har redan fått det bästa julkortet man kan tänka sig av världens bästa Maria, så ni andra slösar bara på eran tid och dom pengarna det kostar att köpa kort + frimärke... :)

Imorgon måste jag plugga järnet, hata!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

*rodna BIG time* men jo, visst var det fint alltid :) hihi

2007-12-11 @ 10:02:52
URL: http://tickles.blogg.se
Postat av: L

Ja för frimärke behöver man faktiskt! ;)

2007-12-11 @ 12:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0