Toooorsdag

Idag har jag jobbat på golftävlingarna ute vid Arlandastad. Det tog ett tag att komma dit eftersom Anna som körde ut oss verkade vara i sin egna lilla värld där hon såg det hon ville se och gjorde precis som hon ville. Haha, skön brud! 
När vi äntligen kom ut till Arlandastad var vi snabba som attan så fick vi gå hem klockan typ tre istället för sex, sju... underbart :)
Nu på kvällen har jag, Anna, Lollo, Jonathan och Anna varit på bio, det blev Ciao Bella. Ska jag vara helt ärlig så var filmen inte alls bra, men har man sisådär 85 kronor som man vill slänga i sjön så kan man ju gå och se den...
Imorgon är det jobb igen sen eventuellt utgång med Lollo, Jonathan... och några till som skulle me :P Vet inte om jag ska med än, vi får se.
Nu tänkte jag nog krypa ner och sova lite.

Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag som trodde att den skulle vara bra! Går det att beskriva varför den inte var det?

2007-08-16 @ 22:41:53
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: Anonym

Golf är något jag aldrig inte riktigt förstått mig på, men minifolf är kul! Spelar du själv?

2007-08-16 @ 22:43:13
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0