Thank god it's friday

Haha, upptäckte att det var två stycken som hade kommenterat min senatse inlägg och skrivit frågor. Det har typ aldrig hänt förut, eller jo, men då är det folk jag känner och det är ju inte samma sak :P
Första frågan var om jag spelade golf. Svaret blir; haha, verkligen inte! Jag är asdålig på golf och jag fattar inte det roliga med att slå iväg en boll för att sen gå efter och se vart den hamnade... Minigolf däremot tycker jag är kul att spela :)
Andra frågan var varför jag inte tyckte att filmen Ciao Bella var bra. Personligen tycker jag att filmen var långtråkig. Det känndes som dom drog ut på allt bara för att filmen skulle bli längre. Men den har ju fått bra kritik vad jag vet, men somsagt, jag gillade den inte alls.

Idag var det jobb igen ute vid Arlandastad som gällde. Mycket mer folk idag, men vi var ändå snabba så vi åkte hem runt tre, precis som igår.
Ikväll är det kanske utgång som står på schemat. Har inte bestämt om jag ska med än, får se hur jag gör. Det beror lite på vart vi ska gå och så, men men, den som lever får se.
Juste, idag upptäckte jag att en av mina favoritskor har gått sönder, och det är inte lite heller, usch vad ledsen jag blev när jag upptäckte det...

Ha det bra, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0