Suck...

... jag tycker verkligen inte om hösten. Jag tycker inte om vintern så mycket heller när jag tänker efter.
Idag när jag och mamma var ute så satte jag på mig västen utan att tveka, då, när man vet att man måste ha den på sig utan att ens tittat på termometern, då är det höst. Väst föresten, usch vad jag inte vill ha den längre, en för liten väst i jordens tråkigaste färg, i alla fall på en väst, svart! "Hej jag heter Josefina och är som alla andra, jag har köpt en svart väst" Jag vill ha en jacka. På tal om jackor så är det jävligt snyggt men skinnjacka! Det skulle jag gärna ha istället för väst. Men då om nått är jag väll som alla andra haha. Fast de flesta har svarta skinnjackor, jag skulle nog vilja ha en brun. Provade en på Hollies förut, men hade en så stor krage så jag såg inte klok ut haha.
Nä fy fan, jag måste hitta nått annat att ha på mig, för min väst vill jag verkligen inte ha!
Ikväll ska jag till stallet, ska ringa och höra om Clara kommer förbi :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0