seeeg

Idag var jag i stan klockan nio för en arbetsintervju. När jag pratade med dem i telefon var det sista jag sa "då ses vi på torsdag klockan nio" för att vara säker på att jag förstått det hela rätt. "ja" säger hon i andra änden och vi lägger på. Så ja, idag klockan nio stod jag utanför kontoret. Klockan blev fem över, 10 över och kvart över nio. När klockan var tjugo över nio ringde jag för att fråga om jag hade missuppfattat allt i alla fall, men tror ni att jag fick något svar, NEJ! Kom inte nes till en jävla telefonsvarare, trodde alla människor hade det idag, men tydligen inte. Så ganska irritead åkte jag hem och ringde till mitt barnvaktsbarn och sa att eftersom det inte blev någon intervju så kunde jag vara barnvakt och så blev det.
Nu har Anna vart här ett tag, men åkt för att cykla till stallet. Jag ska också dit senare då får hunden följa med också, hon vill inte vara ensam hemma. Men innan stallet ska jag äääääta!!

UTGÅNG IMORGON!!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0