Ont i fötterna? JAA!!!

Jag har så ont i fötterna så jag kan knappt gå. Nu har jag gått och gått och gått ute vid golfbanorna och jobbat i tre dagar, tack Gud att det är sista dagen imorgon, annars hade mina stackars små fötter dött.
Vi jobbade lite längre idag, skulle ha blivit ännu längre om inte jordens suraste gubbe sa till oss att vi inte fick göra vårat jobb... Sköt du ditt jobb så sköter vi vårt, jävla pucko! Aja, vi fick i alla fall skjuts hem idag, mycket bättre än buss och pendeltåg :)
Juste, jag måste ju berätta vad som hände när vi satt och åt lunch! Där sitter vi i lugn och ro och ska precis äta (vi var hur hungriga som helst) då kommer det tre pers och springer ikapp en polisbil och säger att det är en man som har kolapsat en bit bort. Självklart tittade vi åt det hållet de pekade och där ligger en man på marken och folk runt omkring börjar göra hjärt-och-lungräddning på honom. Det kom jag vet inte hur många polisbilar, en brandbil, men inte fan kom det någon ambulans! Den kom efter typ 10 minuter, trodde den skulle vara där på typ två röda sekunder, men men... Så där satt vi, inte alls så hungriga längre. En mycket händelserik lunch.

När jag kom hem så bytte jag om och åkte in till stan och åt middag med Lollo, sen gick vi till kungsträdgården där vi mötte upp Fia och Emelie. Min lilla Grön, henne har jag inte träffat på länge, men nu så, nu är allt som det ska igen :)
När jag åkte hem så var det jättemånga roliga människor på tunnelbanan. En tjej satt och berättade för sina kompisar att igår på fyllan hade hon stoppat salta pinnar i öronen så nu hade hon jätteont. En kille satt och berättade för sina kompisar att han inte hade sovit på hela natten för att han hade tatuerat sig. Lite konstigt tycker jag, men men...
Ja, herregud, ibland är det ganska roligt att lyssna på vad folk säger runt omkring en :P

Imorgon är det sista dagen på jobbet, underbart! Imorgon ska Anna jobba istället för Lollo, då får jag sällskap heeela vägen, inte bara halva :) Sen på kvällen ska jag hem till Fia, kanske blir lite sent men jag får snabba mig :P

Lägger upp en bild på Lollo, den får nästan tala för sig själv, jag säger bara; Ser ni likheten gott folk? ;) HAHA!!

image47

Puss!

Kommentarer
Postat av: L

Det finns ingen likhet!:P

2007-08-20 @ 13:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0