Lördag morgon

Oj, att jag bloggar på morgonen innan jag har åkt iväg någonstans har nog aldrig hänt förut. Men nu har jag lite tid över så då tänkte jag att jag kunde ju passa på att skriva lite om gårdagskvällen.
Efter typ 1000 års väntande från min sida ringer äntligen Lollo och vi bestämmer att jag ska möta henne och Jonathan vid Rådmansgatan. När jag kom till Fridhemsplan hoppade dom på mitt tåg :) Väl framme vid Rådmansgatan har resten av folket tydligen bestämt att vi ska till Lehome, så det var bara att åka till Hötorget och sen gå sen. När vi kom dit var det typ dött där, vi kanske kom runt 22.30 (?) och fick garderobsnummer 11 och 12, det säger väl en hel del :P Aja, där träffade vi i alla fall Sandra, Kim (som jag inte har träffat på år och dar) och Carro. Där var vi inte så länge utan drog vidare. Sandra vet jag inte vad hon skulle hitta på med hon gick inte med oss i alla fall. Vi gick förbi Soft, men där kom vi inte in för det var full, då var planerna att vi skulle till Claras, men sen kom vi på att Linus var på K15, eller vad det nu heter nuförtiden, så vi gick dit istället. Måste ju fan träffa han innan han åker till USA i fyra år. Så vi promenerade tdit och gick jordens jävla omväg, suck!
Där hade i alla fall jag ganska kul, vet inte var resten av folket tyckte, men men, jag och Lollo dansade med tre helsköna snubbar, haha.
När vi var påväg hem så ville alla äta på olika ställen. Lollo på Donken, Carro på MAX och Kim och Jonathan på Burger King. Mig spelade det ingen roll, bara jag slapp MAX :P Det slutade med att vi gick till Burger King och åt, alla utom Lollo, hon var nog lite sur över att vi inte gick till Donken. Efter en hamburgare begav jag mig hemåt och tror ni inte att det är typ miljarder fjortisar på tunnelbaanan som alla bor i bromma och ska på någon efterfest... suck säger jag bra. Sen när jag gick av i aba så var det några killar som jick i min klass i typ fyran, feman som roade sig med att dra i nödbromsen, så tunnelbanan lär ju ha stått på stationen ett tag. Tur som fan att dom gick av på samma station som jag annars hade jag blivit så jävla arg så jag vet inte vad. Fan sitta på en tunnelbana klockan halv fyra på morgonen bara för att någon dum jävle tyckte det var kul att dra i nödbromsen... en del människor asså...
Nä, nu ska jag iväg och jobba, hoppas det går fort idag :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0