lalala

Idag har jag hunnit med ganska mycket. Sov hos Fia <3 från igår till idag, eftersom hon börjar jobba klockan halv 8, är det bara till att gå upp klockan 6... usch. Aja, jag fick i alla fall åka med hennes mamma till Mörby Centrum, tack :)
Sen när jag kom hem så var jag barnvakt åt bröderna Sandberg från halv 9 till typ 12. Vi gick ner till Lillsjön och matade änderna och sen lekte vi i parken, eller dom lekte, jag satt på en bänk och såg till att dom inte slog ihjäl sig eller varnadra.
Efter det åkte jag in till stan och träffade Lollo, vi pratade lite om typ... äh, vi pratade helt enkelt. Efter en ganska lång pratstund gick vi lite i stan, jag köpte ett par solglasögon, haha :P
Väl hemma gick jag ut med Tyriiis, sen sällskapade jag med Lill-Lövis till stallet :) Härligt att komma tillbaka till stallet och alla hästar och allt, har saknat det under sommaren. Vi red ut till ängarna och red runt lite där, mysigt.
Sen har jag fått koll på hoppgrupperna nu också, har bytt så jag hoppar med Dauni och c/o :D + en ännu bättre nyhet, eller a nästan i alla fall, det är den andra gruppen som hoppar nu på fredag så det betyder att jag kan gå ut med alla!!!! :D :D
Imorgon ska jag fike mad min älskade Grön, mysigt värre :) <3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0