,

Idag har jag varit i stan en sväng med Anna. Hon skulle lämna tillbaka en tröja från Gina Tricot, och jag lämnade in mitt CV på Hollies, dom sökte folk. Efter det åkte jag till Gamla Stan och åt lunch med pappa, mycket gott.
Igår var jag, Anna och Lollo inne i stan (ett väldigt åkande till stan har det varit dom senaste dagarna) Anna hittade massa fina saker som hon köpte :) Jag köpte en vinterjacka, känns fan deprimerande och köpa de nu när det bara är augusti... men men, nu slipper jag springa runt och leta efter jacka när resten av Stockholmarna gör det senare i höst/vinter. På kvällen åt jag middag hemma hos Anna :) Sen slingade vi mitt hår, syns knappt nånting, men men, får fixa till det nån dag.
Snart ska jag åka hem till Fia, hon bor i Täby, så det kommer ju ta sin lilla tid. Suck, måste alla bo så långt bort? Täby, Haninge, Värmdö, Lidingö... det tar ju fan halva dagen att bara ta sig dit. Till Anna tar det 3 min att cykla, sånt tycker vi om! Nämen som sagt, nu ska jag bege mig mot Täby, inga planer än inför morgondagen så vi får väl se vad som dyker upp :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0