En solig tisdag

Nu ska jag snart in till stan (igen) med Anna, ska lämna mitt CV till en klädaffär som sökte personal. Sen ska jag in till pappas jobb, för att senare bege mig mot restaurangen jag kanske ska börja jobba på för en anställningsintervju, lite nervöst är det, men kul :)
Nu har jag precis designat om ett par skor. Eller aa, inte så mycket kanske, jag klippte av ett band, så det var ju inte så avancerat. Har tänkt göra det länge nu, men har inte riktgt vågat, men så såg jag att Fia hade gjort det på sina och det var ju mycket snyggare så imorse åkte kökssaxen och vipps så var banden borta. Använde aldrig skorna förut eftersom jag kände mig som en treåring när jag hade på mig dom, och allt på grund av ett litet band... Men som sagt, nu är det borta mohahah!!

                                          
       Före                                                                        Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0