En lång dag på stan

Idag har jag sprungit på stan typ hela dagen, rätt trött i fötterna nu. Åkte in med Anna och vi tittade på lite allt möjligt, köpte en födelsedagspresent till Morris bland annat, han fyller fyra, galet! Sen klockan halv fyra mötte jag upp Elina och Emelie <3 :) Vi gick till John Chris och fikade, satt där ett tag och pratade om allt mellan himmel och jord och dom berättade om sin bulgarien-resa, herregud dom verkar ha haft det helt galet kul!
Efter lite prat tog även vi en runda på stan. Jag var ute efter nått nytt att ha på krogen på fredag. Alla tre hade lite samma idé, mycket bra, då hade vi smakråd och allt! Jag köpte i alla fall en skjorta och ett skärp från H&M, letade efter ett rött linne med brottarrygg också, men det verkade vara helt omöjligt... Det fanns på JC:s barnavdelning, men vad hjälper det... Köpte ett rött linne med vanlig rygg istället, ska se hur det blir, blir det inte bra så är det ju bara att lämna tillbaka det, svårare än så är det ju faktiskt inte.

Imogon ska jag vara i stan klockan 9 för en arbetsintervju... eller kan man kalla det för det... jag vet inte, jag ska vara där klockan nio i alla fall :P

Utgång på fredag flickor, jag är taggad till tusen!!!! xD

Pussss

Ps.
Måste ju lägga in en bild på 2007 års Cruella Devil, herregud, kan man se ut så här i huvet? Jag och Anna fick nästan en chock när hon gick på tunnelbanan, ärligt, är det någon som tycker hon är fin i håret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0