En kväll i stallet

Idag har jag tillbringat hela min kväll i stallet typ. Jag tog tunnelbanan typ kvart i sex, självklart fick hunden följa med :) Sen gick vi, Vicky följde med och sällskapade :) med bort till ängarna där alla red. Där tog vi lite kort, idolbilder som Andy kallade det, haha. Sen traskade vi tillbaka till stallet och tittade lite på när någon kille från... nått annat land, provred Kråkan.
Sen gjorde jag, Lova, Vicky och Anna sällskap hem. Lova fick för sig att hon skulle cykla och Tyra springa brevid, så hon tog min hund och trampade iväg och Tyra sprang snällt med tills hon upptäckte att jag var långt bakom dom, då var det inte lika kul längre tyckte hon. Sen stannade vi och pallade äpplen på vägen, eller Lova pch Vickevire, men jag klagar inte, äpplena var asgoda! :)
Nu har jag äntligen kommit hem, ätit middag, IGEN (!), ska duscha och sova snart tror jag.


Tagna på bar gärning haha


Imorgon ska jag in till stan med Lollo en sväng, och jag måste klacka om ett par skor!!
Sen på kvällen är det utgång!! Alla är så taggade och det ska bli såå roligt!! Imorgon kommer även Jossan x 2 vara på banan igen, back on track så att säga! xD

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0