Bio med Morran

image66Idag har jag och Morris varit på bio. Vi såg Lilla spöket Laban, en mycket bra film om man är fyra år... haha. En onsdag klockan 12 måste det vara ett helvete att jobba på SF Biograferna i Stockholm, ojojoj vilken rusning säger jag bara! Okej, jag kanske överdrev lite, det var jag, Morris, ett äldre par och en kille i 15-års åldern som skulle köpa biljetter för nån film som skulle gå ikväll... Väl inne i salongen var det tomt. Härligt tänkte jag, då kan jag lägga upp benen på stolen framför, men precis när reklamfilmen började kom det in fyra pers till och självklart skulle de sitta på raden framför oss så det vara bara att knöla ner benen igen, blä!
Efter 45 minuter var filmen slut och vi begav oss mot Mc Donalds. Väl där åt han typ nada, rörde inte hambyrgaren och åt typ hälften av sina pommes frites...
På tunnelbanan hem var det enda han tjatade om att han ville öppna leksaken han hade fått från Donken, men det tyckte inte jag var någon bra idé så han fick vänta tills han kom hem. Men icke, han ville öppna den där och då och fortsatte att tjata men då hade jag slutat lyssna för vem hade inte satt sig snett mitt emot oss om inte Ebba Hultqvist och jag skojar inte när jag säger att jag blev helt kär i hennes jacka, den var så jävla fin!! En sån ska jag ha!
Nu är jag hemma och har tittat lite på friidrotten. Snart ska jag ta hand om Morris igen för de ska flytta de sista till det nya huset och då är han mest ivägen, så då får jag ta hand om honom, vi får se vad vi hittar på då :)

Puss hej!

image68



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0