Allsång

Igår var jag och Lollo på Allsången. Ibland tror jag fan vi är störda, var där klockan kvart över sju på morgonen för att få sittplatser. Fram till klockan nio när de släppte in gick tiden otroligt långsamt och kön var enorm, trodde fan inte att vi skulle få någon sittplats, men det fick vi :)
Dimman som låg över Stockholm på morgonen lättade och solen tittade fram så det blev en dag med strålande sol och inte ett moln på den klarblåa himlen :) Fram till klockan 20.00 när sändningarna började så spelade vi kort, solade, tittade på repetionerna och åt. Jag upptäckte även att en av gymnasterna som skulle vara med var Jesper som vi träffade på krogen en kväll. Den grabben är galet snygg, asså det är helt stört! Det var inte bara jag som tyckte de, alla tjejer som stod framme vid scenen skrek som galningar kan jag ju tala om. 
Runt 11 kom det ett äldre par och satte sig brevid oss på våran bänk. De var trevliga och så, men ibland blev dom lite för mycket. La sig i våra samtal, pratade på som om vi hade känt varandra hur länge som helst och jag vet inte hur mångs gånger jag fick se kort på deras barnbarn... Aja, vi försökte sysselsätta oss så gott det gick och efter många timmars väntan blev klockan äntligen åtta :) Efter en timmes program + en halvtimmens eftershow rörde vi oss hemåt. Men innan vi gick sa vi hej till Jesper och prata lite med honom och så. Sen när vi skulle gå fick vi varsin kram och då står de 4 tjejer och bara gapar, så säger den ena: "Dom känner honom!" Haha ägd!
Sen åkte vi hem till Lollo och somnade ganska fort, hade ju bara sovit 4 timmar natten till tisdagen, stört... Imorse vaknade jag av att det åskade så att det lät som om hela jorden skulle gå under. Sen tittade vi på den nya Beck, men jag ska nog se den igen, det var ingen text och de pratade jätte mycket tyska och jag fattar inte ett ord tyska :P
Resten av dagen har jag inte gjort så mycket, ska åka in till stan med Anna en sväng imorgon, kanske tar en tripp förbi stallet också, vi får se.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0