Onsdag 15 januari 2014

 
Jag blev så himla glad igår när Kajsa skickade ett sms och sa att joursulorna hade kommit! Ella skulle kunna gå ut som vanligt och vi skulle kunna rida på banan. Även fast banan är harvad så går det inte att rida utan att hästarna får styltor.
 
Sen ringde mamma när jag var på väg hem från jobbet och sa att det inte gick att få på sulorna. Jag blev så himla ledsen. Jag fattar ju att de går att få på på något sätt, men varken mamma, Kajsa eller hovlagaren som var i stallet och skodde Ulrikas hästar fick på dem ordentligt, då blir man ju besviken... 
 
Ska ringa Linus nu på morgonen och be honom komma ut så fort han har tid. Sulorna sitter som de sitter och jag hoppas att de inte ramlar av, Ella får alltså gå ut idag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0