Lördag 18 januari 2014

 
God morgon lördag!
Låg och funderade lite i sängen innan jag gick upp om jag skulle planera om helgen lite. 
Hoppa idag och rida ut imorgon istället för att rida ut både idag och imorgon. Jag tror att det får bli så. 
Tänkte att jag skulle bygga upp nästan samma övning som vi hoppade på träningen förra helgen. Den är bra för man kan ligga och rulla på och Ella får träna på att hoppa flera hinder i följd.Tanken är ju att vi ska ut och hoppa pay and jumps och lite tävlingar i vår och då måste hon orka hoppa en banan som innehåller mellan 8 och 10 språng. 
 
Nackdelen med övningen är att jag måste plocka fram typ allt hindermaterial... 
 
 
Jag längtar verkligen efter att få åka ut och tävla med Ella. Här är Lucke kvällen innan vi skulle åka och tävla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0