Fredag 17 januari 2014

 
Åkte ut till stallet efter middagen igår. Det är lite segt att klä på sig massa kläder och åka ut på kvällen, men när man väl är på väg är det inte lika jobbigt längre. Bäst är att åka direkt efter jobbet, då hinner man inte sega ihop hemma innan man måste åka.
När man väl är i stallet så går tiden så jäkla fort. Jag tyckte att jag var väldigt effektiv igår och ändå var jag hemma senare än 22.00. Det kanske är som Angelica säger; Jag är helt enkelt ganska långsam när jag är i stallet! 
 
Jag longerade Ella på banan igår. Hon var duktig och lyssnar verkligen på min röst och läser av mitt kroppspråk nu. 
 
Ikväll ska jag träna för Jennifer, det ska bli kul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0