30/1-2014

 
Idag longerade jag Ella på banan. Jag funderar på om hon tycker det är lika småtråkigt som jag tycker att det är. Från att ha travat på jättefint helt plötsligt bralla iväg i en bockserie för att sedan återgå till den lugna fina traven igen. Ungefär som att hon säger "nu blev det FÖR tråkigt, nu måste vi skoja till det lite".
Jag skrattar mest åt henne när hon flyger iväg, samtidigt som jag blir lite irriterad på henne.
Vi har två saker som vi måste jobba på jag och Ella:
 
1) Longering. Ingen av oss tycker att det är särkilt kul. 
2) Skänkelvikningar.
 
Nu hoppar vi till något helt annat som är mycket roligare. Jag bestämde mig för att åka på Pay and Jumpen på Rasta, så den 8/2 åker vi dit och skuttar lite!! 
 
En bild som jag har fått av Ellas uppfödare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0