Söndag 17 april 2011


Idag åkte min familj ner till landet, så imorse åkte jag och mamma ut till stallet och hämtade trailern. Den åkte mer ner eftersom mamma hade ett par saker i garaget som hon ville få ner.
Åkte ut igen till stallet med Ninni runt 12.
Idag la jag in vattenmattan i Luckes hage. Han tyckte inte alls om det och vågade sig tillslut närma sig den när jag hade lagt hans lunchö PÅ vattenmattan. Han var inte glad på mig då kan jag tala om. Tro dock inte att han åt när höt låg på mattan, nej, han tog tag lite i det och sen drog han undan det från den.

Efter lunchen red jag och Ninni ut. Vi red bort till sandtagen som vi brukade rida till när jag stod på Asknäs. Vi var ute i nästan 1½ timme och det var två svettiga hästar som kom tillbaka till stallet och fick en välförtjänt dusch.
Ska även tilläggas att jag och Ninni RENSADE AVLOPPET i spolspiltan. Fyfan säger jag bara och jag gör inte om det frivilligt! Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0