Lördag 2 april 2011


Det blev en mysig uteritt imorse med Elin och Ninni. Vi var ute i 1½ timme och Lucke var så glad att han knappt visste vart han skulle ta vägen. Vi red bort till Rasta med förhoppningen att kunna galoppera runt deras galoppslinga, men den var fortfarande ganska isig tyvärr. Men det blev en hel del galopp ändå så hästarna fick sträcka på benen, härligt!
Lucke var nöjd och glad när vi kom tillbaka till stallet och det första han gjorde när han kom ut i hagen var att rulla sig och verkligen gnugga in leran i ansiktet och på halsen, på båda sidorna!! Dock får han stå med sin urläckra lerinpackning under natten eftersom jag åkte hem innan hästarna kom in från hagen. Det negativa med det är att jag har en jäkla massa jobb imorgon innan jag kan rida.

Nu ska jag hem till Ninni och umgås med mina fina vänner. Det är bara Anna som fattas, men hon är i Åre och åker skidor och har det säkert super.


Så här snygg var Pacino efter en dag i hagen för ett år sen. Tyvärr tror jag att Lucke ser ännu värre ut om jag ska vara ärlig...

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja, jag tror att det kommer bli jättebra! Ska bli så kul att ta hem henne till Sverige, även om det blir mycket nytt och mycket resor för lilltjejen ;)

2011-04-02 @ 21:17:12
URL: http://majagoesirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0